kallegoeswritning

Alla inlägg under juni 2011

Av Kalle Larsson - 30 juni 2011 22:15

Snart dags att se på the killing med Joel Kinnaman med i serien.


Vem kommer att se på det mer än jag?


 

Av Kalle Larsson - 30 juni 2011 19:39

Någon mer än jag som kommer att se på sommar med Ernst som börjar om sisådär 20 minuter?


 

 

Av Kalle Larsson - 30 juni 2011 19:27

Då har man badat för andra gången idag. Det blev inte som planerat att vi skulle åka upp till grannarnas sommarstuga. Det blev att vi åkte till Löa för att bada vid en sjö där. Men det var kallare där än där jag och syrran var vid. Sådan otrolig skillnad. Så kan det vara på vissa ställen.



 

Av Kalle Larsson - 30 juni 2011 16:25

Var med syrran för en stund sedan och bada för första gången. Det var rätt så skönt faktiskt. Varmt och härligt. Sen solade vi en stund.

Nu är man hemma. Snart så ska man ut och bada igen. Fast vid grannarnas sommarstuga. Där är också rätt så skönt om somrarna och bada.


Vad har ni gjort denna varma dag?

Av Kalle Larsson - 30 juni 2011 11:35

Funderar om man inte ska ta och göra om sin header på bloggen. Inte för att jag tycker illa om den, men jag tänkte om att det är ju sommar nu. Så kanske det är kul och ha något som är lite somrigt. Något som symboliserar sommaren liksom. Jag får klura ut hur det ska bli.

Om ni har några förslag så kan ni ju gärna dela med er med dom. Alla förslag är tillåtna.

Av Kalle Larsson - 30 juni 2011 11:18

Idag är det mycket att göra. Först måste jag ned till banken för att fixa med min bankdosa. Sen vidare till min låsasmorfar som jag och pappa ska fixa lite med hans trädgård eftersom han orkar inte så mycket själv. När vi väl är färdiga där så blir det vidare till min farmor där pappa ska klippa gräset åt henne. Om det blir så att hon ringder till pappa då får vi åka och hämta henne vid busskuren vid ica. För hon har varit i Dalarna i några dagar nu.

Annars när det börjar dra ihop sig till kvällen så ska man med grannarna och bada vid deras sommarstuga. Så det blir väldigt trevligt.

Hoppas att ni får en trevlig dag ni med.

Ha det bäst allisammans.

Av Kalle Larsson - 29 juni 2011 21:10

Men det är inte så konstigt, har ju inte varit korthårig på 2 år! Så när man var i stan idag efter att man har klippt sig så kändes det lite konstigt när allt var borta. Är så van med att hålla på med håret där bak och nu när man inte kan göra det längre så är det helt konstigt. Så jag måste intala mig själv att jag är korthårig nu så jag vänjer mig mera nu.

Nu ska jag nog kolla på någon film, men vilken är då frågan. Får se om man hittar någon intressant.

Ni får ha en bra kväll allihopa.



 

Av Kalle Larsson - 29 juni 2011 16:45

  


This is new life, new plans!

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards