kallegoeswritning

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Kalle Larsson - 3 november 2011 06:37

Tycker att det är skönt att gå upp på morgonen fast vi är mot mörkare tider. Sen att skönt att man har någonting att gå upp till istället för att ligga och sova bort hela dagarna. Det kändes skönt att vakna upp idag för mig att jag inte vaknade upp av huvudvärk, för jag hade det när jag kom hem från träningen. Först så började jag se suddigt och att det blev så jobbigt för ögonen att se så jag fick nästan ont. Av det så började jag att få ont i huvudet så jag blev alldeles borta i huvudet. Märkte jag när jag åkte buss från Lindesberg att allt inte stod rätt till. Hängde inte med alls i vad som pågick runt omkring mig. När man tog tablett sen så gick det inte bort ordentligt. Men som tur så är allt  bra nu så som tur så.

Ne, nu ska jag väl äta vidare frukost och sen fara ned till bussen i mörkret.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards