kallegoeswritning

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mot när jag var nere på silversmide, då man satt genom hela dagarna. Då tyckte jag att tiden gick så sakta. När man kollade på klockan så har det gått 5 minuter och nästa gång man kollar så har det gått 10 minuter. Medans vid resturangen så går det tiden fram till lunch från det man börjar på morgonen. Tiden bara rusar iväg.

Idag så ska man iväg för att träna på gymmet med Amanda och Sami. Ska bli kul och träna lite faktiskt.

Sen annars så får vi väl se vad som händer.

Ikväll är det iaf "så mycket bättre", det längtar jag till. Det är Timbaktus dag och det ska bli intressant att se. Han vet jag inte så mycket om, så det ska bli kul och veta om hans bakgrund och hur han började med sin karriär osv.


Så vad ska ni göra idag då?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Skapa flashcards