kallegoeswritning

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Kalle Larsson - 2 september 2011 21:42

Kan bara inte sluta lyssna på den här låten.


Av Kalle Larsson - 2 september 2011 19:27

Äntligen lite helg. Skönt att man kan ta det lugnt och vila upp sig till nästa vecka. Kollar lite på en film med Julia Roberts tills jag ska se på doobidoo som börjar klockan 20. Sen vet jag inte vad som händer, känner mig ganska så trött. Men det sklle vara förarligt om jag skulle lägga mig tidigt på en fredagskväll. Eller vad säger ni?

En sak som jag kom och tänka på när jag loggade in på bloggplatsen är att bloggplatsen kommer att stängas av i natt 1 timme för att det var något med sidan som de ska ändra. Så spännande det ska bli. Kan inte vänta tills man får se hur det kommer att bli. Så er bloggare som bloggar från bloggplatsen, vad tror ni kommer att hända med sidan?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards