kallegoeswritning

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Kalle Larsson - 11 september 2011 20:12

Kollar just nu på Moraeus med mera. Ett musikprogram som Kalle Moraeus har som han bjuder in olika artister. Har inte sett det förut så det ska bli spännande och se hur det här programmet är uppbygd. Har en ganska fördomsinställning att de flesta musikprogram är likadana på något sätt, men det behöver det inte vara. Men vi får se. Lisa Miskovsky, Andreas Wiedeskog, Kleerup och Loa Falkman är med i programmet.



 

Av Kalle Larsson - 11 september 2011 10:49

Då är det exakt 10 år sedan då attackerna mot USA drabbades. En hel värld förändrades på en massa sätt. Säkerheten vid flygplatserna speciellt mycket. Usch, man ryser så fort man tänker på det och hur människor kan göra så här mot varandra. Hur svårt är det att vara snälla mot varandra och inte hålla på bråka med varandra som man vore små skitungar? Så larvigt!

Mina minnen från den här dagen för 10 år sedan var att jag kom hem från skolan och så fort jag öppnade dörren så hör jag pappa ropa att: "nu har planen åkt in i tornen!". Och jag stod där som ett frågetecken: "vaddå för plan? Åka in i tornen?". När jag kom in till vardagsrummet så hade pappa på tv och kanalen BBC och det jag ser är att en av tornen i New York hade blivit attackerat av ett flygplan. Då var det att sitta framför teven den och se utvecklingen om vad som hände.

Vad gjorde du för exakt 10 år sedan? Vart befann du dig då? Dela gärna med dig om vad du gjorde då.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards