kallegoeswritning

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Kalle Larsson - 3 september 2011 21:01

Blir och kolla på the reaping med Hillary Swank i huvudrollen.



 

Av Kalle Larsson - 3 september 2011 19:25

 

Expressens buss var vid statoil när jag och mor var och skulle handla lite vid Ica. Inte ofta man får se sådana bussar här omkring.

Av Kalle Larsson - 3 september 2011 16:23

Då kommer det här en lite försenad recension om filmen försvunnen som jag och grannen hade sett tidigare i veckan.


Vad den handlar om:
Filmen handlar om en ung tjej som tänkt att flytta från allt där hon tidigare bott någonstans i Norrland. Hon har tänkt att börja om på nytt. Men när hon väl åker på vägarna så följer en bil efter henne som verkar väldigt skum. Vad är det människan i bilen vill henne?


Vad jag tycker om filmen:
Jag tyckte som man kan luras hela tiden på trailern att den verkade var hur bra som helst. Men när filmen väl började så märkte jag redan då att den här filmen kommer att bli ett fiasko. Jag tyckte den saknade den spänningen som en thriller ska ha. Filmen hade världens långsammaste början och tog jätte lång tid innan den ens kom igång. Så den här filmen var inte så bra som den kanske verkade.


 


Av Kalle Larsson - 3 september 2011 16:13

Se denna film och ta in de kloka orden som de canceröverlevarna har att säga! Det berör en mycket djupt!


Av Kalle Larsson - 3 september 2011 12:53

Ja, det blev ju inte så som jag trodde att det skulle vara. Jag nämnde igår att jag trodde att de skulle göra om hemsidan här på bloggplatsen. Men icke sa nicke, så blev det inte fallet. Hade lite förhoppningar om att man skulle få se lite nytt här. Det skulle vara lite kul faktiskt. Men ah, det kommer väl någon gång. Det är bara att vänta.

Just nu sitter jag och kollar lite på 4 stjärnors middag med Hanna Hedlund, Patrik Isaksson och sedan en sportjournalist som jag inte kommer på namnet på och en av alla de mammorna som var med i ensam mamma söker. Ganska intressant, lite lik halv åtta hos mig.

Funderar på att ta en promenad senare. Det ser lite småkyligt ut när man kollar ut, men det får det väl lov att göra eftersom vi går in i kyligare väder.

Vad ska ni hitta på idag då?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards