kallegoeswritning

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Kalle Larsson - 23 september 2010 22:03

Det är Eric Saades Maguerades som jag inte kan få nog av! En av de låtar som verkligen spelas hett på spotify just nu o jag tycker att ni kan ta och lägga till den på era listor.


Idag så har man varit inne i Örebro med Sami och Malin en sväng där Sami skulle fixa någonting med sin gitarr och Malin som skulle byta ut sin hårfön. Jag var inte ute efter något speciellt, jag var bara med som sällskap vilket kan vara rätt trevligt det med.

När vi väl kom hem sen, så följde jag med pappa ner till ica och han skulle ha något paket därifrån och jag ville ha en historietidning som var med dagens aftonblad. Det var om KKK (Ku Klux Klan) som jag ville läsa lite mer om hur deras bakgrund är osv, lie intressant är det att läsa om sånt fast man inte har någon som helst kompling det överhuvudtaget. Sen var det någonting om att en amerikansk president som har varit med i KKK. Det får bli att läsa innan man lägger sig sen vem det kan vara.

Sen åkte jag och pappa in till Lindesberg och jag gick till biblioteket och lämnade ett par böcker och lånade 2 böcker. Det var Tron på mirakel och Någon vid din sida, båda med Nicholas Sparks. Det ska bli spännande att läsa någonting om honom, eftersom jag har sett filmer som det har stått att den här filmen är baserad på en av Nicholas Sparks noveller. Då ville jag kolla hur hans sett att skriva och nå ut i sina böcker som kanske inte märks på i filmerna som är baserad på hans noveller. Blir att läsa halva natten i natt då:p

När jag och pappa kom hem, då tänkte jag först att jag skulle ta och börja läsa i en av böckerna. Men icke sa nicke, när jag väl skulle lägga mig i sängen utan någon bok i handen (antagligen skulle jag bara ta det lugnt helt plötsligt eller något) så somnar jag och sover i 2 timmar. Toppen bra tänker jag då. Även om klockan nu är 20 över 10 så känner jag mig seg i kroppen och bara vill sova.

Men nu så man nog ta tag och läsa i böckerna som man skulle göra då. Men kära läsare, vi höres och störes imorgon. Säkert skriver jag nog imorgon. Ha det bra allihopa och ta hand om er och varandra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards