kallegoeswritning

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Kalle Larsson - 30 september 2010 11:32

Lite senare under dagen så ska jag och Sami åka till Örebro en sväng. Han har köpt Iron Maiden biljetter så att han ska hämta ut dem. Sen vette tusan vad vi ska göra annars, så det visar sig.


Annars så vet jag inte vad det blir idag, få se om det kanske blir någon film eller inte. Det var ju ett tag sedan då man såg en film sist. Det var väl när jag var sjuk när Lindemarken var, det var väl typ 2 veckor sedan?! Men idag får det nog lov att bli en film. Det kanske blir Edge of darkness med Mel Gibson. För jag tänkte se den förut, men det blev aldrig av. Men nu får det lov att bli det.


Ska dra och göra nå annat just nu, men ni får ha det så bra och ta hand om er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards