kallegoeswritning

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Kalle Larsson - 28 september 2010 22:32

När jag var och simmade idag så körde jag 2 km. När jag väl gick upp för att gå mot omklädningrummet så kände jag verkligen att jag nästan höll på att säcka ihop. Det var nog pga att jag inte har simmat på så länge som 4-5 månader och nu när jag kör så mkt på en gång så tar det på kroppen ganska så hårt. Så imorgon så ska jag in till stan på möte hos arbetsförmedlingen, så det blir att köra ett pass igen på 2 km eller om det blir mer kanske. Målsättningen är iaf köra 1,5 annars är det inte lönt.

När jag väl var klar med simningen så gick jag till syrran en sväng och hängde med henne ett tag. När hennes kille slutade åkte vi till en klädbutik som ligger alldeles runt hörnet om hon och han i stan. De hade utförsäljning på alla kläder de hade för att de skulle stänga. Jag köpte en flanellskjorta för 79 kr, en blå som jag gillar ganska skarpt. Efter det åkte vi tillbaka hem till de och kollade lite på tv och åt mat och hängde lite. Sen åkte jag med halv åtta bussen hem.

Sedan dess så har jag sett på idol. Jag tycke alla var så bra idag så det var väldigt svårt att veta vem som skulle gå vidare. Men jag tror nog på Björn och Alice. Men vi får se vad som händer. Jag röstade iaf på de 2.


Ne, nu ska jag nog hoppa ned i säng för att komma upp tidigt imorgon. Ha det bra allihopa och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 28 september 2010 12:10

Snart så ska jag begära mig in till stan för att jag ska simma lite för första gången på ett sisådär 4-5 månader, minst. Det ska bli väldigt skönt att röra sig lite. Men jag kan garantera att när jag kommer hem sen så kommer jag att bli så död och bli så trött i kroppen så jag anar inte. Men det är ju så det är när man simmar, det får man leva med liksom.

Ska nog ta och packa ned saker så att man kan fara iväg snart, men ha det bra allihopa och ta hand om er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards