kallegoeswritning

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Kalle Larsson - 1 oktober 2011 20:02

Först så vill jag be om ursäkt om att jag inte har skrivit på några dagar här. Det är nämlingen så att man har gått och blivit sjuk, förskyld och feber Inte kul. Men ikväll så känns det lite bättre, så det känns att det håller på att gå mot rätt håll till att bli frisk.

Vad som har hänt idag är att jag har varit på Kopparbergsmarken. Snacka om att det var mycket folk där. Tror att det kan vara rekord. Mycket gör nog det att det var fint väder idag. runt 20 grader. Låter hur bra som helst. Jag köpte inge speciellt, var där mest för att kolla runt. Det var trevligt iaf.

Nu kollar jag lite på teve, helt magiskt som har premiär ikväll på svt. Får se hur det är ikväll då om det går att se eller inte.

Hoppas att ni har haft det bra medans jag har varit lite osynlig.

Vad har ni gjort sen i tisdags?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards