kallegoeswritning

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Kalle Larsson - 31 oktober 2011 19:44

Nu är man hemma från både praktik och träning. Det blev lugnt på praktiken idag, det gick ganska snabbt tyckte jag, som det gick med förran veckan. Sedan så slutade man och så åkte man direkt till träningen. Vilket gick bra till en viss del. Om man räknar bort att det var ett par idioter som skrattade åt mig helt utan anledning när jag gick på gåbandet. Som att de tyckte att det var konstigt att en överviktig person var på ett gym liksom när de själva var tränade liksom. Men det är bara att skita i såna och köra sin grej.

Ne, annars så tänkte man kolla på Maria Wern - Pojken som försvann. En ny kriminalare som man aldrig kan få nog av, inte jag iaf. Får se hur den är.

Eller vad tror ni?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards