kallegoeswritning

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Kalle Larsson - 22 oktober 2011 22:54

Sitter och kollar på en av mina absoluta favoritfilmer på tv. Allt för min syster heter den och Cameron Diaz och Abigail Branslin är med. Den är superbra och kan se den flera gånger om. Den handlar om cancersjuka Kate som inte har så långt kvar i livet och för att få ytterligare en tid kvar att leva får lillasyster Anna vara som ett obejekt att vara som en donationsbarn eller vad man kan säga. Anna är till för att Kate ska leva en liten stund till helt enkelt.

Sen får man se hur filmen utvecklar sig och det är rätt intressant fast man vet hur det kommer att gå. Ni som inte har sett den tycker jag att ni ska göra. Framför allt tycker jag att ni ska läsa boken. Jodi Picult heter författaren iaf och är en superbra författare. Har läst ytterligare några av henne som är jättebra som jag hoppas att det kan leda till att det kan bli film i framtiden. Men vi får se.



 

Av Kalle Larsson - 22 oktober 2011 22:03

Då är det bestämt att man ska på Melissa Horn den 2 December i Karlstad med Manda och Sami. Det ska bli kul faktiskt, tycker att Melissa Horn är en av mina favorit artister när det gäller den svenska artist himlen.

Är det någon annan som ska se henne under hennes turne?



 

Av Kalle Larsson - 22 oktober 2011 19:21

Som jag lovade förut. Här kommer lite bilder som jag köpte igår för er som är intresserade.


    

Av Kalle Larsson - 22 oktober 2011 10:01

Igår så var det äntligen klart att jag köpte mig en vinterjacka. Skönt och slippa tänka på det där mer, tycker annars att man blir lite stressad över sånt eftersom de rätta storlekarna kan försvinna ganska snabbt när man inte är ute i rättan tid. Så nu är det gjort, äntligen. Sen passade jag på att även köpa ny mössa och halsduk, de som jag har använt nu har inte värmt så bra. Och jag som är ganska frusen nu för tiden med. Men en bild på allt kommer senare så ni får se hur det ser ut.

Snart ska man iväg till Lindesberg för att träna med Manda och Sami. Sen blir det att äta på Bellas som jag aldrig har ätit någon gång. Helt otroligt egentligen eftersom man tycker ju att man borde ha ätit på alla ställen i Lindesberg med tanke på hur litet ställe det egentligen är. Men så är det ibland. Det kommer upp saker som gör så att man inte gör det, eller så tänker man att det finns såna ställen i stan, men man går aldrig dit på nå vänster.

Aja, men det ska bli trevligt iaf. Det är det som är huvudsaken.

Men vi höres lite senare då. Ha det gott med er alla och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards