kallegoeswritning

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Kalle Larsson - 18 oktober 2011 20:51

Kollar lite på vem tror du att du är där Rickard Wolf gör lite släktforskningar tillbaka i tiden. Tycker att det är allmänt trevligt att kolla på, vad en människa har för bakgrund egentligen. Skulle själv vilja forska tillbaka på min familj någon gång och se om det finns nå spännande som har hänt eller vad det nu kan tänkas vara. Alla familjer har något intressant i bakom sig.

Är ni intresserade utav att släktforska och ta reda på eran bakgrund?

Idag så har jag tränat på gymmet. Gick ganska tungt, men det är inte så konstigt efter sisådär 3 veckors uppehåll. Så vad hade man förväntat sig liksom? Men snart så kommer jag upp i det jag var innan, så jag kommer snart igen.

Annars så har det gått rätt okej på praktiken. Förutom att det är en viss person som jag har berättat om förut om att den personen har en rätt så bestämande attityd. Den personen vill helst styra och ställa bland praktikanterna. Sen är det som att den personen tar över ens arbete vilket är inte rätt över huvudtaget. Och inte nog med det, den personen kan komma och säga att man ska göra på ett visst sätt fast ens eget sätt inte alls är så dumt och när man säger att man gör på sitt sätt så är det som att den personen brusar upp och blir alldeles till sig och gör allt i sin makt för att få sin vilja igenom. Och vad är det för sätt hos en människa egentligen? Så idag höll jag på att gå i taket för att den personen håller på som personen gör. En av de andra praktikanterna märkte på mig att jag tycker att det här är jobbigt eftersom praktikanten tycker också att den här personen är som jag beskriver. Så att praktikanten sa till mig att ta det lugnt och inte bry mig så mycket om saken. Det är sant, försöker verkligen. Men ibland är det svårt, ibland så vill man bara skrika åt personen att sluta. Orkar inte med skiten.

Men men, får se hur det ser ut imorgon. Annars så säger jag till arbetsledaren om hur det är. Tänker inte låta det vara så här så länge till.

Ne, ska kolla vidare på tv för att slippa tänka på det här nu.


Vad gör ni för någonting?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards