kallegoeswritning

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Kalle Larsson - 16 oktober 2011 13:54

Äntligen börjar man känna sig återställd nu. Är bara hes fortfarande nu. Ska börja med att träna i veckan lite försiktigt eftersom jag inte har gjort det på 3 veckor snart. I helgen så har det hänt lite saker. Först i fredags så var det mammas födelsedag, så man firade henne lite. Igår så var man i Örebro hos syrran för att se hur hon bodde eftersom hon och hennes kille flyttade in dit ganska nyligen. Sen gick vi in till stan för att äta på kina muren. Efter det så gick vi på stan och då handlade billiga vinterskor för 350 kronor. Väldigt sköna att gå i. Först så var det ju tänkt att jag skulle köpa mig en vinterjacka, men det får jag nog ta i veckan.

Idag blir det att ta det lugnt, ta en promenad när det är så fint väder ute.

Så hur har eran helg varit då?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards