kallegoeswritning

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Kalle Larsson - 11 mars 2011 20:29

Då var det helg. Alltid lika skönt att det är helg. Har varit trött hela dagen känns det som. Har gäspat hela dagen och jag vet inte varför. Det är irriterande as hell. Fast jag har sovit rätt så lugnt i natt, så har tröttheten gått över en totalt ändå. Men det är nog också att det är fredag och man vill att helgen ska börja när som helst. Vem vill inte det på en skala 1-10?

Denna helg så blir det rätt lugn. Blir bara ta det lugnt, inget annat. Blir väl en och annan promenad om väder tillåter en till det. Men man vet aldrig, när man minst anar det så kan det smälla till oväder och man inte har något för sig att göra.

Men det visar sig annars. Ikväll så funderar jag på att kolla på the tourist och salt med Angelina Jolie i huvudrollerna i båda filmerna. De verkar så himla bra, har inte sett de än. Men nu får det nog bli dags att se de tycker jag.

Vad händer för er ikväll och resten utav helgen?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards