kallegoeswritning

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Kalle Larsson - 30 mars 2011 22:23

Då har man varit och gått med Sami då för ett tag sedan. Det var den vanliga kvarterssvängen som vi tog. En kort bra bit som är en lagom promenadbit som ingen kan klaga över direkt.

Nu blir det nog att läsa ur Ozzy Osbourne boken som jag köpte i måndagskväll när jag var förbi hemköp efter det att jag hade slutat på praktiken. Har kommit en bit i boken och det man har läst så har det verkligen varit intressant att läsa. Vilken barndom han hittills har haft, inte konstigt att han verkar galen emellanåt.

Men så är det när allt inte står i sin ordning. Men får fortsätta att läsa vidare om hans liv så man får lite mer perspektiv hur hans liv har varit. Eller ska jag säga, ett litet osäkert perspektiv. Det menar jag att i början av boken så berättar han att vissa saker som han kommer att ta upp i boken kommer att inte stämma riktigt ordentligt eftersom han har tagit så pass mycket tunga grejer som har gjort att hans minne inte alltid är på topp. Så att vissa saker kan vara lite sisådär med när det gäller om det stämmer eller ej. Som vissa människor kunde han förväxla fel och vissa ställen som han har besökit kunde varit fel osv.

Men det är ju positivt att han har kunnat skrapat ihop till en hel bok, fasten om det kanske inte stämmer till en 100 procent.

Men jag får läsa vidare i boken iaf. Men ha det så bra allihopa, ta hand om er så skriver jag när ni minst anar.

Av Kalle Larsson - 30 mars 2011 19:51

Vilken dag det har känts idag. Känns som att jag har bara varit i vägen idag och att jag inte har gjort någonting på praktiken. Men sånt händer.

Sen när jag kom hem så fick jag värsta rycken att börja storstäda mitt rum. Att börja damma av, damsuga varenda hörn, kasta skräp, tvätta golv och lite av varje. De var helt sjukt, har nog aldrig hänt förut att jag liksom ha velat själv på fullaste allvar att städa mitt rum. Men sånt händer också, hehe.

Så nu är man hos grannen och vara här en stund.

Sen vid 21 så blir det promenad med Sami en sväng. Får väl se vilken vända man tar.

Vi höres väl senare antar jag så att man får umgås med grannen en sväng.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards