kallegoeswritning

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Kalle Larsson - 29 mars 2011 19:38

Idag kan jag säga att dagen började verkligen inte bra. Det har sina skäl och man blir förbannad på människor som bor i denna jäkla skit kommun som är så iskalla så man blir helt från vettet förbannad. Om en människa har en någon i släkten som är nära att gå i graven och den personen bor väldigt långt bort så att man inte träffas mer än nån gång per år, och sen när man ska ta ledigt från ett arbete för att hälsa på denna släkting och sen får man bakslag för det! Hallå? Hur funtad är en människa egentligen då? Hur jäkla känslokall får man vara? Tror de att de kommer att klara sig eller? Helvetes skitstövlar säger jag bara. Man säger ju det. Det är Lindesberg i ett nötskal.

Sen att man fick sådan huvudvärk under praktiken gjorde saken inte bättre. Så denna dag är inte min dag må ja säga. Men har tagit huvudvärkstablett och just nu så lyssnar jag på musik för att på något sätt försvinna från denna grymma verklighet.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards