kallegoeswritning

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Kalle Larsson - 21 mars 2011 11:33

Då var det dags för dagens låt igen. Nu är det Sara Vargas låt "Spring för livet". Vilken som är den bästa låten just nu som jag inte kan få nog av. Den är en av de bästa låtarna som var med i melodifestivalen iår. Kan absolut inte få nog av den. En riktigt beroendeframkallande låt.


Av Kalle Larsson - 21 mars 2011 11:17

Måndag igen, då får man vara med om nya möjligheter som träder fram här. Vilka möjligheter som man inte riktigt veta hur det ska sluta. Det kan vara både negativa och positiva möjligheter. Då får man göra det bästa av situationen så att det blir bättre.

Idag så får man börja på en ny avdelning som jag har tjatat om förut och det ska bli roligt faktiskt. Var och pratade med gruppchefen på den avdelningen jag ska vara på och sen så informerade hon de som jobbade just då att jag skulle komma idag, då var det en jättetrevlig tjej som skulle jobba kväll som jag ska göra idag. Det är ju positivt iaf. Så det blir nog kanon det.

Nu så håller jag på att kolla in aftonbladet och expressen för att se vad som har hänt i världen. Det står mycket om Japan och Libyen. Om man får säga sitt om Libyen så tror jag knappast att de får i ordning på landet igen. Det ser så mörkt ut för landet. Men men, det visar sig väl så småningom i framtiden.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards