kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

En sväng till stan!

Av Kalle Larsson - 5 mars 2011 15:57

För en bra stund sedan så var man till stan med mor. Vi åkte in och kollade in på erikshjälpen, men hittade inget där. Sedan så åkte vi vidare till bokia där man hittade en bok. Det blev Henning Mankell-bok Italienska skor heter boken. Efter det så blev det att åka till hemköp för att handla.

Sen blev det att åka hemåt, då jag tar det lugnt. Kollar just nu på gamla avsnitt på solsidan, man garvar läppen av sig. Skrattar varje gång man ser på det, hehe.


 



Mamma köpte semlor som man kommer ta under dagen, ibland så får man ta och unna sig saker.




 


Jag köpte Italienska skor av Henning Mankell på bokia för endast 50 kr.



  


När man kom hem så var Tarzan väldig glad, så han ville hälsa på en väldigt mycket :P

 
 
"B"

"B"

6 mars 2011 13:33

Söt Tarzan :)
Gott med semlor, äter mina hembakta när suget kommer över :p fast med några dagars uppehåll.
Hoppas boken är bra.

Kramen

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

6 mars 2011 13:36

Ja, det är han verkligen :)
Japp, visst är det så, Brizen :)
Ja, boken är härlig :)

Kram på dig :)

 
"B"

"B"

6 mars 2011 14:26

Synd att man är kattallergiker de ser så söta ut en del katter. Hade två st jamandes utanför sovrums fönstret sent igår, började prata m dem:) det är väl så typiskt kattorna i mars :)

Önskar att man läste mer själv måste bara komma på vilka böcker att köpa/låna.
Ska åka på bibblan imorgon för har en del böcker som måste lämnas tillbaka.

Kramis :)

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

6 mars 2011 19:49

Vad härligt att prata med de, de gör jag jämt med mina :)

Jag kan alltid ge förslag åt dig till olika böcker som du kan fördjupa dig i :D

Kramisar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards