kallegoeswritning

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Kalle Larsson - 2 april 2011 15:45

Jahopp. Då var det lördag idag då. Då har vi kommit in på 2:a april. Igår så var den 1:a och det var dagen då man kunde lura folk.

Lurades ni något eller blev ni lurade kanske? Berätta om era berättelser.

Jag blev inte lurad och jag lurades inte. Tycker sådant är lite larvigt att ha sådana dagar faktiskt. Att försöka komma klämma fram människors dumhet, vad är det för vits med det? Men det har väl sin charm, sin lust och sin skojjiga sida.

Men igår så var man ensam hemma. En dag ensam kan vara mycket värt kan jag säga. Tror aldrig att det har varit så skönt att vara ensam hemma någonsin.

Hade varit på Lugnet nu, men orkade inte. Kände ingen lust med det faktiskt.

Men sånt sker. Man får acceptera det som det är.

Nu ska jag ta mig lite mat för att jag har precis gjort mat. Tänkte bara skriva ett par rader innan jag jag åt för att det var ett tag sedan man skrev någonting.

Men vi höres vid ett annat tillfälle. Ha det gott allesammans.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards