kallegoeswritning

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Kalle Larsson - 17 april 2011 19:34

Snacka om att Sara Varga har växt och växt i mina öron. Lyssnar på hennes nya skiva hela tiden nu, får aldrig nog. Lyssnar på låten jag gick med henne som påminner om låten spring för livet och som låter som att vore en uppföljare till den låten. Men det är vad jag tolkar den iaf.

Då har man då kommit hem från den lilla promenaden i skogen. Det blev så att det tillkom en person till och det blev Magnus. Kul med lite andra personer med. Efter att vi hade varit på våran vandring i skogen så gick vi till Statoil för en glass. Årets första ute glass eller vad man kalla det. Jag tog magnum mandel som är min allra favorit glass. Magnus tog samma som mig medan Sami tog en twister som också är jättegott.

Så nu sitter jag här och tar det lugnt plus att man känner sig lite seg efter helgens bestyr. Så det är inte så konstig att man känner sig.

Så resten av kvällen blir det nog att spendera här. Så är det och så består det av.

Ne, nu ska jag kolla runt på internet.
Men vi höres och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 17 april 2011 15:10

Då var man hemma och vardagen kommer att rulla på som vanligt. Ska alldeles strax ut med Sami på promenad och fota lite. Vi ska bara vara i närheten i en liten skog. Få se vad som finns att fota. Det är nog de här vårblommerna som har kommit nu. Det kryllar av de nu. De finns i varje vrå man ser i skogen. Det är det som det ska. Plus att fåglarna kvittrar och solen steker på med en himmel så oskyldigt blå. Då vet man att våren och sommaren är på väg. Som de ska vara.

Nu måste jag sticka så att Sami inte undrar vart tusan jag har tagit vägen.

Av Kalle Larsson - 17 april 2011 00:31

Då sitter man uppe vid övervåningen hos bääääättan med Sami bredvid mig som sover en sväng. Manda, Bettan och någon till som jag inte vet namnet på sitter vid nedervåningen och lyssnar på musik. Vet inte vad man ska göra nu. Funderar på att låta Sami sova en stund och filosofera en stund. Vad det blir får jag nog skriva upp här senare. Men jag ska väl filosofera vidare och se vad man kommer fram till.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards