kallegoeswritning

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Kalle Larsson - 4 april 2011 22:47

Herregud vad dagen har varit tokig på så många sätt. Tror jag aldrig har varit med på maken hur mycket skratt det har varit. Har faktiskt ont i magen som att man har varit på ett träningspass och körit stationer för magen och sen få träningsvärk efteråt. Diggar yrket som bara den och gillar det för varje dag som det går. Ska tjata på att få jobb där lite mer så att det inte står still och så att det faktiskt rullar på och händer någonting. För ett jobb där är jag minst värd där iaf.

Men vi får väl se vad som händer. Men jag måste ju ha ett och jag måste ju ha ett nu och inte om 100 år.

Får se vad chefen säger imorgon. Håll tummarna för mig nu!

Av Kalle Larsson - 4 april 2011 12:33

I fredags när jag kollade på en live konsert med Beyonce som pappa hade fått tag på, så när Beyonce kom till den sista låten av konserten, så var det Halo som är en av mina favoritlåtar. Fastnade för den från första stund och jag har aldrig tröttnat på den. Och när jag kollade på den på live dvd så gillade jag låten bättre än någonsin. Hon sjöng den mycket bättre live än vad det lät på skiva vill säga. Och sen hyllade hon Michael Jackson genom att sjunga den låten för att han dog precis under hennes turné då. Här kommer låten iaf.



Av Kalle Larsson - 4 april 2011 12:33

I fredags när jag kollade på en live konsert med Beyonce som pappa hade fått tag på, så när Beyonce kom till den sista låten av konserten, så var det Halo som är en av mina favoritlåtar. Fastnade för den från första stund och jag har aldrig tröttnat på den. Och när jag kollade på den på live dvd så gillade jag låten bättre än någonsin. Hon sjöng den mycket bättre live än vad det lät på skiva vill säga. Och sen hyllade hon Michael Jackson genom att sjunga den låten för att han dog precis under hennes turné då. Här kommer låten iaf.



Av Kalle Larsson - 4 april 2011 12:23

Då fanns det en stund till överst för att blogga lite till innan man ska ge sig i väg på praktiken. Alltid lika spännande och se vad dagen har att erbjuda. Alltid finns det plats för både skratt och glädje när man kommer dit bland alla pansionärerna.

Satt och läste lite från aftonbladet alldeles nyss. Jag såg att den nya pokerstjärnan Viktor Blom, 20 år, hade förlorat 6,2 miljoner svenska kronor av de miljarder som han tydligen hade på banken av de som han hade spelat på poker. Då tänkar man si sådär att vad gör det egentligen? Visst det låter mycket pengar för oss som inte har några miljoner, men för hans del som är miljadär drabbar väl ingen förlust direkt. Han har ju liksom pengar så han klarar sig ändå tycker man ju.

Men men, sånt är livet tydligen. För vissa kan livet bli en katastrof om man förlorar en belopp när man har så mycket pengar så att man klarar sig livet ut.

Just nu så funderar jag på vad för dagens låt jag ska lägga in. Men jag tror att jag vet nu, det får ni se alldeles strax.

Av Kalle Larsson - 4 april 2011 11:24

Då var det måndag igen och en ny vecka. Det känns toppen.

Jag tyckte att det var mycket lite frågor som ni ställde igår. Jag fick bara 1 stycken. Tycker att ni ska komma på flera. Det är bara att slänga ur er om vad som helst, det kan bara vara det första som dyker upp i huvudet på er. Hoppas att ni gör det.

Idag ska det bli eftermiddag på praktiken. Börjar 14 idag. Så det ska bli kul faktiskt. Det är skönt att man kan göra lite omväxling ibland att kunna jobba för och eftermiddag. Om jag skulle bestämma om jag var tvungen att välja mella de 2 så skulle jag inte kunna välja något av de. För jag skulle nog inte klara av att gå samma tid hela tiden. Det blir långtråkigt i längden. Så jag vill helst att man ska kunna blanda mellan för och eftermiddag.

Men nu så ska jag väl fixa lite innan jag ska dra iväg till praktiken. Men vi hör sen, ha det gott och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards