kallegoeswritning

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Kalle Larsson - 3 april 2011 20:55

Nu ber jag er alla att ta och fråga om allt möjligt vad du känner för. Det är fritt fram!

Av Kalle Larsson - 3 april 2011 14:57

Då betydder det att det är sitta inne dag idag då med andra ord. Det ser så ut och så får det förbli. Har själv hållit på att hitta en massa musik på spotify som jag vill fresha upp med i min lista. Har nu endast en enda lista som heter "blandat". Så får det förbli ett tag framöver innan jag kommer göra något nytt.

Men vad gör ni idag då? Vad händer och sker i er egen värld? Vad brukar ni göra under en regnig vårdag som denna?

Oftast för mig så blir det så att jag kollar på en film om jag kommer på att just denna vill jag se. Annars så gör jag det som jag gillar allra mest. Som ni säkert förstår så läser jag böcker. Håller på fortfarande med Ozzy Osbournes självbiografi boken.

Men att propå böcker här, så är det lite drygt 1 och halv vecka tills Camilla Läckberg kommer ut med sin nyaste bok. Änglamakerskan heter den om någon som läser hennes böcker inte har en aning om vad den heter.

Pratade om den lite på praktiken för ett tag sedan. För det är en som höll på att läsa om hennes böcker. Så sa jag också som det var att hennes nya bok kommer snart ut i bokhandeln. Då blev hon så nyfiken vad den hette. När jag sa vad den hette, så fick hon verkligen en sådan "aha" känsla och frågade mig om jag visste vad en änglamakerska var. Jag minns inte exakt vad hon sade om det, men det var någonting om att man rövade bort barn för att använda barnen till någonting. Då fick man en liten tanke om vad boken troligen kommer att handla om. Då ville jag bara att tiden skulle gå ännu snabbare så man kan läsa den.

Nu ska jag dra och göra någonting, men ha det så bra och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards