kallegoeswritning

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Kalle Larsson - 14 april 2011 22:08

Då har man sett program nummer 2 som var för lite över 1 timme sedan. Det var den där tjejen som jag berättade om. 21 årig tjej från Skåne som vägde 170 kg som åt fisk 6 gånger om dagen. Alltså 6 gånger om dagen? Hur tänker man vid den biten? Visst fisk är nyttigt, men inte så nyttigt så att man kan äta de hur många gånger som helst under en hel dag. Lite varierande kost måste det ju ändå finnas. Inte konstigt att man ser ut som man gör.

De är som jag. Jag kan äta godis varje dag, inga mängder, men kanske en liten dajm eller så. Se på hur jag ser ut bara. Det är ju något jag skäms över och alltid kommer att göra så länge jag ser ut så här. Önskar att man hade så pass mycket pengar så att man kunde köra nån kostgrej som man kan köra och sen motionera riktigt ordentligt mycket så att man går ned en del. Det som behövs om jag ska klara leva efter 40. Idagens läge ser det inge ljust ut.

Men det är dags att tänka på det. Det är nu det gäller.

Av Kalle Larsson - 14 april 2011 21:59

Sitter och lyssnar på Sara Vargas album, Spring för livet. Har lyssnat lite mer än hälften av den och kan då säga att alla de låtar som jag har hört är super duper bra. Då menar jag verkligen jätte bra. Den är faktiskt så pass bra så att jag kan tänka mig och köpa den. Funderar på att göra det.

Jag rekommenderar er som har spotify att lyssna på hennes album. Om ni tycker att den är bra så köp den. Hon är en av nykomlingarna från melodifestivalen iår som jag har fastnat för väldigt mycket iår. Hon förtjänar den här uppmärksamheten. Så hör och se vad ni tycker.


 

Av Kalle Larsson - 14 april 2011 19:19

Snacka om sommarväder. JAG KAN INTE FÅ NOG! Man blir så himla glad, positiv och man blir ju en aning trevligare faktiskt har man märkt. Det är mycket som våren och solen kan göra för att få en att må bra. Det gillas väldigt bra. Har varit ute massor idag. Men vi får hoppas att det håller i sig nu då.

Ikväll blir det att kolla på Anna Skippers "Du är vad du äter". Får se hur det är. Har sett på reklam att det är en väldigt storkonsument av till tjej som äter så himla onödigt skit så att hon riskerar att inte hinna med sin 25 års dag i livet. Om det skulle vara jag, så skulle jag få panik. Sluta äta skit direkt.

Men men, sånt är livet tyvärr.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards