kallegoeswritning

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Kalle Larsson - 1 augusti 2011 22:21

Ja, det är väl dags att tänka på refrängen. Men jag kan ju inte sluta lyssna på låten som jag nyss la upp här. Gaah, så bra låt det är. Kan bara inte sluta lyssna. Kommer iaf ha de i lurarna ett bra tag nu. Kommer nu till och med tänka, drömma och prata ofrivilligt om den nu, haha.

Aja, vi får väl se hur det kommer utveckla sig, men det kommer inte att gå nå vidare om jag ska försöka att få ur låten ur huvudet.


God natt med er alla och sköt om er.

Av Kalle Larsson - 1 augusti 2011 22:02


Åhh den låt som jag inte kan sluta lyssna på just nu!

Av Kalle Larsson - 1 augusti 2011 19:51

Snart är det allsång på Liseberg. Ska bänka mig framför teven nu. See you later people.

Av Kalle Larsson - 1 augusti 2011 18:36

Kommit hem efter att ha träningpass igen på gymmet. Kan säga som så att jag var riktigt nöjd med det idag. Var ovanligt nöjd, den nöjdaste dagen av alla dagar jag har tränat. Det gick riktigt bra idag. Så nu är man så taggad så att man vill bara att det ska bli imorgon så att man kan träna igen.

Nu sitter man och kollar på föreläsningar och seminarier. Temat är bokstavsbarn och bokstavsvuxna. Det är om de som har ADHD och aspergers. De som lever med Tourettes. Väldigt intressant. Det sägs hur man ska bära sig åt med de som har de syndromen och hur de lever i skolan och hur det kommer att leva under resten av sitt liv.

Ska kolla färdigt på det, sen ska jag och mor ned till affärn för att hon skulle köpa nått. Ha en bra kväll allesammans.

Av Kalle Larsson - 1 augusti 2011 07:47

Sitter på bussen in till Örebro och känner mig väldigt trött. Som att man är på väg att somna när som helst. Sov nästan ingenting inatt för att man råkade somna en stund på kvällen igår. Bra jobbat utav mig. Men ska sova lite nu på bussen hade jag tänkt. Hoppas ni har det bra och ta han om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards