kallegoeswritning

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Kalle Larsson - 24 augusti 2011 22:09

Då har man vunnit 100 kronor på bingon. Mamma vann 130 kronor. Men synd bara att andra vann samtidigt som oss, annars hade vi vunnit ännu mera. Sånt kan ju hända. Vi satt med en kompis till mamma och hennes son. Han vann 300 kronor och vann mest av oss alla. Riktigt nice.

Nu ska man väl ta och lägga sig för att orka upp imorgon.

God natt med er alla.


Av Kalle Larsson - 24 augusti 2011 17:55

Då har man kommit hem från träningen för en liten stund sedan. Träffade på Sami och Manda som var där. Manda har skaffat gymkort där, vilket är mycket roligt. Då kan man ju träna tillsammans allt oftare. Lite roligare att träna med flera vill säga.

Sitter nu och väntar på att jag och mor ska åka ned till råsshallen för att spela bingo där. Har inte varit där på några veckor, så nu får jag ta och passa på. För de är inte så många gånger kvar nu.

Men nu ska jag ta och äta något innan man ska dra neråt. Ha det gott alla.

Av Kalle Larsson - 24 augusti 2011 14:40

Vilken lättnad det känns nu när man har kunnat prata ut om saker att det finns människor som man kan snacka om vissa saker. Hoppas att det blir bättre bara så att det inte utvecklar sig en massa motgångar och att det inte blir värre. Man ska trivas på sin arbetsplats, inte vantrivas.

Av Kalle Larsson - 24 augusti 2011 08:43

Sitter vid bussen och väntar. Om jag ska vara ärlig så är jag rätt nervös över vad som ska komma skall. Tänk om min handledare säger till (det måste hon iaf göra oavsett) honom som snäser åt mig och blir han förbannad på mig? Att jag inte tog det med honom direkt. Men vad spelar det för roll? Han har sjunkit i mina ögon så lågt att jag behöver inte ha kontakt med han och inte ens prata. Men om man är vid en arbetsplats så måste det ju finnas regler om att man borde vara trevlig mot folk. Som jag sa igår, om han mår dåligt eller så, problem hemma, vad vet jag. Då borde man inte göra så att han tar ut det över andra. Men jag väntar med en viss spänning om vad som kommer hända.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards