kallegoeswritning

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Kalle Larsson - 23 augusti 2011 22:22

Vet att jag inte borde tänka så mycket på det. Men på nått så är det så att det är det enda som snurrar i min skalle. Vill bara att det ska bli imorgon bara för att veta hur det kommer att sägas. Jag hoppas att jag inte komma ligga sömnlös inatt för att man oroar sig i onödan. Vill ju att det ska bli bra, så att det blir en trivsam arbetsplats. Det är ju det som är meningen.

Nåja, vi får väl se som sagt imorgon. Ha det bra så länge så höres vi.

Av Kalle Larsson - 23 augusti 2011 19:49

Om bara några minuter så är det True talent.


Är det nån mer än jag som ska se på det?



 

Av Kalle Larsson - 23 augusti 2011 18:41

Mår inte så bra just nu. Det är för att en som jobbar där jag är inte har känts så trevlig till sitt sett att vara på. Som idag till exempel så snäste han åt mig att göra rent efter mig, fast jag hade gjort det. Men enligt han så visade det sig att det inte var tillräckligt rent. Sen var det förra veckan då jag skulle göra en tavla som jag hade en mall som jag skulle ha på tavlan. Då jag var klar med mallen, så gjorde jag rent den noga. Men tydligen inte enligt honom. När han skulle använda den, så sa han att man måste göra rent efter sig och sen när han skulle göra rent det som han påstod att jag inte gjorde så gick den sönder. Då blev han skit sur över det och verkade som att han la all skulden på mig. Så om jag skulle göra rent ännu mera, så skulle de aldrig hänt att han skulle behöva blivit sur.

Sen har ju en annan blivit utsatt för liknande händelser som jag har blivit kompis med. Men jag ska ta upp det imorgon med min handledare eftersom jag har möte med henne då. Man brukar ha ett möte med sin handledare för att se över hur man har det på stället, om man trivs och lite annat.

Då ska jag ta upps hans beteende. För om det är så att han mår dåligt eller så, så tycker jag inte att det ska gå utöver andra. Man kan ju vara glad för det.

SÅ vi får väl se vad som händer imorgon.


Nu blir det mat för min del. vad ska ni göra ikväll då?

Av Kalle Larsson - 23 augusti 2011 08:52

Sitter vid café Wasa i Örebro och tar mig en liten mini fika. Ska börja gå till bussen för den kommer snart. Skönt iaf att det är fint väder ute så att man kan utnyttja det. Hoppas att ni får en trevlig dag. Ha det bäst.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards