kallegoeswritning

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Kalle Larsson - 10 augusti 2011 20:35

Då har jag sett färdigt den nya Irene Huss.


Handling:
Handlar om en ung man som låsas vara en annan person som chattar med minderåriga tjejer och sedan dödar de. Då är det dags för Irene Huss och gänget att gå till botten med det här, hinner de ta fast mördaren innan h*n dödar nästa?

Vad jag tycker om filmen:
Jag tycker att jag har fått upp Irene Huss filmerna allt mer och mer. Senaste filmen om henne var den bästa ever och den här var inte långt ifrån. Jag tycker att filmerna och framför allt böckerna är underskattade på någotvis. Känns som att folk inte har fått upp ögonen för Irene Huss som Beck eller Wallander. Så mitt förslag till er är att se denna film.

Av Kalle Larsson - 10 augusti 2011 19:38

Kollar just nu på nya Irene Huss - Det lömska nätet. Den verkar intressant som den förra filmen. Återkommer med en recension senare.


Vad hölls ni med nu då?



 

 

Av Kalle Larsson - 10 augusti 2011 14:47

Då är dagen avklarad och det blev en lycklig vändning. Var tvungen efter lunch att ta lite huvuvdvärkstabletter för att lindra smärtan. Till slut så gav det sig. Hela förmiddagen var en plåga. Visste inte vart man skulle ta vägen. Ett tag där så trodde jag att jag skulle få gå in på toa och spy igen. Men tur så slapp jag det. Nu ska man in till Linde och träna. Ta det lugnt och inte överansträga sig.

Av Kalle Larsson - 10 augusti 2011 08:54

Jag verkar inte ha turen vid min sida idag. Vaknade av att jag hade väldigt ont huvudet. Sen gick det inte över på direkten. När jag skulle äta frukost så hade en spykänsla inom mig så jag hade ingen lust att äta någon. Men sen rätt som det var när jag skulle plocka undan, så kunde jag inte annat än att spy. Det bara forsa ur mig. Det kändes som att alla inälvor i kroppen på mig skulle följa med ut. Ni som vet är det en hemsk känsla, ingenting som man vill ge sig in på. Delvis så försvann en del utav huvudvärken och så tänkte jag att jag kunde åka till miljövårdscentrum iaf. Jag tog med mig tabletter ifall att om jag skulle få huvudvärk längre fram under dagen. Och sen när man skulle gå till bussen så vräkte det ned regn och åskade gjorde det också. Det öste ned regn som det brukar göra i filmer. Snacka om helvetesmorgon.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards