kallegoeswritning

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Kalle Larsson - 2 augusti 2011 21:58

Nu ska jag kolla på min absoluta favvo serie! Ha en fortsatt bra kväll!


 

Av Kalle Larsson - 2 augusti 2011 21:55


Låten som fastnade på hjärnan när jag såg på allsång på skansen då Johnny Logan var med och sjöng en låt!

Av Kalle Larsson - 2 augusti 2011 19:16

Är hemma och tar det lugnt just nu. Träningen gick väldigt bra, jag är hur nöjd som helst för det. Sen åkte jag till syrran med bussen för att det regnade, annars så skulle jag ha gått naturligtvis. Sen så åkte jag med henne hem hit oss. Hon ska sova över här till imorgon. Så vi ska väl kolla på allsång på Skansen idag med Måns som börjar om en halvtimme ungefär. Hänger ni med då?

Av Kalle Larsson - 2 augusti 2011 14:41

Idag på miljövårdscentrum så satt jag och några andra om viktiga, även oviktiga, samtal. Fast det blir ju det varje dag, men just idag så var det några ämnen som berörde oss alla som samtalade. Det kunde vara om hur skolan har varit när vi gick och de som har olika slags hinder om vad skolning har gjort åt det. Att vissa skolor mörklägger att vissa elever har problem och vill egentligen visa hur perfekta de är. Sen så kunde man komma in på samtal som hur samhället borde förändra till det bättre. Och det lustigaste av allt är egentligen hur man kan snubbla in på samtal som inte har med ämnet att göra egentligen. Det är sjukt på många sätt. Jag har märkt nu på den korta tiden som jag har varit där inne om att man verkligen kan prata med personer om vad som helst egentligen utan att någon behöva tycka en är konstig eller rubbad för det. Man kan vara som man är. Det är superskönt tycker jag. Hoppas bara det kan bli så att man kan umgås utanför utan att det måste vara dör hela tiden. Det skulle vara kul och nyttigt för oss alla.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards