kallegoeswritning

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Kalle Larsson - 15 augusti 2011 22:42

Klockan visar sig snart 23 och man borde sova vid det här laget. Ska göra det inom kort. Ska först läsa lite i en bok först. En deckare av Vivecka Sten, I det lugnaste vatten. Spännande deckare faktiskt. Sträckläste nästan 30 sidor på bussen till Örebro idag. Nu blir det att läsa lite till. Och sen sova. För imorgon är det ingen vanlig dag, för det är Kalles födelsedag.

Av Kalle Larsson - 15 augusti 2011 17:00

Puh, jag pustar ut för andra gången på en vecka. Ni som läste senaste inlägget jag gjorde här läste om min dramatiska morgon med att leta efter mitt busskort som var försvunnen. Så den började ju inte så bra. När jag kom hem nu, så var det bara att börja leta maniskt efter den. Efter lite järnvilja så kom den fram. Och hittades på de allra märkligaste ställe. Under ett par filmer som jag har lagt under min nattduksbord. Varför jag la den där kan jag nu inte begripa. Men det måste vara en anledning, inget annat. Annars så skulle jag nog inte har lagt den där skulle jag tro. Vad skulle man annars lägga saker och ting på ett ställe?

Av Kalle Larsson - 15 augusti 2011 09:24

När jag skulle gå till bussen idag så hittade jag inte mitt busskort. Jag tänkte att jag skulle ta en senare buss för att hitta kortet. När tiden väl gick så hittade jag det inte ändå. Då tänkte höra med pappa om jag inte fick låna pengar av honom omch sen lämna tillbaka när jag får pengar i veckan. Nu sitter man på bussen till Adolfsberg iaf och hoppas att dagen blir bättre än dagen.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards