kallegoeswritning

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Kalle Larsson - 22 augusti 2011 20:01

Nu blir det maestro på svt1. Ska bli kul och se hur det är.


  

Av Kalle Larsson - 22 augusti 2011 19:27

Ja, har kommit hem från stan för en liten stund sedan. Tränade som vanligt. Men när jag kom till omklädningsrummet så stoppade en gubbe mig som brukar prata med mig nere vid gymmet. Han frågade om jag går på läkarkontroll eftersom jag går på gym 5 dagar i veckan. Då tänkte jag för mig själv att det är väl inte så konstigt att träna 5 dagar i veckan.  Han menade väl att kroppen måste vila mellan varven och att man borde ta vila 2 dagar. Det är ju iför sig sant, men jag känner att jag är nöjd med 5 dagar i veckan. Jag känner mig inte trött efter att ha tränat, känner mig väldigt pigg och att det är skönt efter att ha gjort ett träningspass.

Så tiden får väl utvisa om man börjar bli "utbränd" eller vad man kan säga när jag väl håller igång.

Av Kalle Larsson - 22 augusti 2011 08:55

Sitter jag väntar på bussen som kommr vilken minut som helst. Är så trött på allt regnade. Vill att det ska vara sol. Men det är väl så, vi människor kan ju inte styra vädret hur det kommer att bli. Alltid måste vi människor anpassa oss. Ne nu kommer bussen, ha det gott.

Av Kalle Larsson - 22 augusti 2011 06:48

God morgon på er allihopa!

Det var lite segt att gå upp imorse kan jag lova. Det blev inga tio minuter tidigare att gå upp, istället blev det tio minuter senare som man gick upp. Men är det måndag så är det, inte konstigt med det.

Ska slänga i mig frukost så att jag ska gå sedan. Men vi höres, ha det gott.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards