kallegoeswritning

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Kalle Larsson - 27 augusti 2011 15:41

Följer med syrran in till Örebro för att hämta hennes kille där. Sen blir det och grilla och lite annat. Ha en bra dag allesammans.

Av Kalle Larsson - 27 augusti 2011 15:13

Då kom man hem då från marken. Det vart några timmar iaf. Men vad mycket folk det var. Inte så värst mycket folk så att man måste vänta flera timmar innan man kommer 1 meter framåt. Det var en hel del iaf. Köpte lite naturgodis och lite blu-ray filmer. Det var något. Annars så var det inte så mycket att ha tyckte jag, men det är ju alltid kul och kolla lite.


         

Av Kalle Larsson - 27 augusti 2011 10:11

God förmiddag på er alla.

Vaknade för en timme sedan. Ska snart åka iväg med Sami, Manda och Magnus till Noramarken. En av de mysigaste marknaderna här omkring iaf. Tur att det kommer bli fint väder idag så att man kan gå runt och kolla. Förra året så regnade det så förfäligt mycket kom jag ihåg. Men iår verkar det vara till de bättre. Ska köpa lite marknadsgodis för att det är prio 1 när man är på en marknad. Sen blir det nog lite filmer om det finns blu-ray filmer. Vi får se.

Ska göra mig iordning så att man kan åka på direkten sen.

Ni får ha det så bra ni alla.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards