kallegoeswritning

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Kalle Larsson - 8 augusti 2011 19:05

Gör väl inget speciellt just nu. Väntar på att allsången ska börja. Men sen så funderar jag på om jag ska ta och städa lite i mitt rum. Det kan behövas kan jag lova. Har inte städat på ett tag. Tror att jag gör det en stund, sen får jag fortsätta imorgon när jag kommer hem eller så.

Hoppas att alla har en bra kväll.

Av Kalle Larsson - 8 augusti 2011 14:38

Då har man slutat och sitter på bussen på väg till Lindesberg. Dags och träna igen. Skönt värre faktiskt. Det kul att börjar bli som en vana. Sen ikväll blir det att ta det lugnt framför teven.Vad ska ni hitta på ikväll då?

Av Kalle Larsson - 8 augusti 2011 08:47

Är i Örebro vid järntorget och väntar på bussen. Det känns att semestern är slut för många och det är rörelse på stan. Det känns väl rätt okej faktiskt, skönt att det inte är helt tomt som det har varit under de tre senaste veckorna. Vad händer idag för er?

Av Kalle Larsson - 8 augusti 2011 06:52

Runt halv 12 tiden i natt så utlöste det en brand på en ladugård vid fornaborda travbana utanför Lindesberg. Det totalförstördes och det befann sig ett boningshus bara 50 meter bort, men som tur så kom ingen person till skada.

Vad är orsaken till att sånt här händer? Pyromaner eller något annat?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards