kallegoeswritning

Alla inlägg under augusti 2011

Av Kalle Larsson - 21 augusti 2011 16:46

Nu blir det att åka ned till affärn och växla lite pengar.


 

Av Kalle Larsson - 21 augusti 2011 13:26

Vaknade för drygt 1 timme sedan och jag känner mig ganska så seg. Rätt förståeligt om man tänker sig hur mkt man drack, dansa och förde runt hit och dit och jag vete tusan vart jag inte var, hehe. Men det var kul faktiskt. Kul att träffa så mycket folk. Trodde nästan att det skulle floppa iår igen, men så var det inte fallet. Tyckte det gjorde succé tll tusen.

Men som sagt, det var en härlig kväll.

Av Kalle Larsson - 20 augusti 2011 15:03

IIkväll blir det fest, helt upp och ned. Det kom helt spontant från min sida att jag skulle ut. Syrran ringde mig och frågade om jag skulle ut, så visste jag inte hur jag skulle göra. Var bra sugen då, men sen så blev det så att jag gick direkt till systemet för att inhandla lite. Så jag ska åka med pappa in till stan för att han ska släppa av mig vid syrran. Sedan så kan festen börja.


Hoppas att alla får en trevlig kväll.


 

Av Kalle Larsson - 20 augusti 2011 10:17

Sitter och kollar på nöjespokalen nu samtidigt som jag väntar på att jag, Sami och Manda ska dra och bada. Eller simma vid badhuset vill säga. Det ska bli kul och skönt för den delen.

Vad ska ni göra idag då?

Av Kalle Larsson - 19 augusti 2011 21:14

Är helt proppmätt efter att h ätit pizza idag. Det blev en vesuvio (stävning?!?!). Har tagit den ett par gånger nu när man väl har tagit pizza och är helt inne i den.

Just nu är man hemma och kollar på född den fjärde Juli med Tom Cruise i huvudrollen. Verkar rätt okej faktiskt.

Ska kolla på den nu, så vi höres snart igen.
Ha det bra och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 19 augusti 2011 17:10

Vad det regnar. Har gjort det konstant sedan klocka 14 då jag slutade i Örebro. Nu sitter man och väntar på bussen utan någon paraply, tänkte imorse att det inte var lönt med att ta med ett paraply eftersom det var så fint då. Men väderleken kan ju ändras väldigt mycket under dagens lopp. Det märks ju bara idag. Senare så blir det att äta pizza med Manda, Sami och Magnus. Det ska bli gott.

Av Kalle Larsson - 18 augusti 2011 19:32

Känt lite lustigt idag kan jag säga. Ena stunden så kunde man känna att man var lite nedstämd och andra stunden kunde man vara med de andra på miljövårdscentrum och skratta och skämta. Det är som att det vände på sekunden från nedstämd till glad och från glad till nedstämd. Så vad är det för fel? Sen när jag gick till bussen så fick jag en skrattattack för mig själv och började tänka på roliga saker. Helt sick vilken dag.

Men så kan det väl vara.

Snart ska man över till grannen för att kolla på svart fjäril med Maria Wern,

Av Kalle Larsson - 17 augusti 2011 19:43


Haha, såg massa klipp med kändisar som säger släke. Tjejerna säger att det är ruttet sjögräs, men jag vette tusan om det är så.


Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards