kallegoeswritning

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Kalle Larsson - 1 februari 2011 19:27

Idag så har det varit en sådan dag det har känns som allt har gått på tok fel och man vet inte vad man ska göra åt det. Samma sak gjorde det igår ett tag. Fattar inte varför, men det känns bara så himla skumt. Men det går nog över hoppas jag.

Det var träning idag som vanligt. Det blev endast gymmet denna gång, gick annars bara ut till bubbelpoolen och bubblade.

Sen när jag åkte buss hem idag så somnade där och sen vaknade jag så att jag såg att bussen åkte förbi den hållplatsen där jag brukar kliva av. Men jag gick av nere vid ica så att jag ringde hem till pappa så att han kunde komma ned och hämtade mig.

Nu sitter jag här vid datorn och tar det lilla lugna och lyssnar på musik. Hittade en unrealese låt med Lady Gaga på youtube som jag fastnade för. Tänkte lägga ut den här så att ni lyssna på den.

Nu ska se till och äta något. Har inte gjort det sedan lunch idag. Så jag får väl se vad som erbjuds. Ha det gott så länge allesammans.


http://www.youtube.com/watch?v=Cf10W4KUQJQ 

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards