kallegoeswritning

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Kalle Larsson - 27 februari 2011 18:11

Då var det minsann kväll såhär på den här söndagen. Skulle läsa en bok tidigare, men man slocknade och sov en bra stund istället, vilket var väldigt skönt faktiskt. Man kan ju inte klaga.

Sen vaknade man vid 5 tiden och åt lite pasta med lövbiffssås, vilket var inga fel. Senare ikväll blir att att gå över till grannen för att kolla på solsidan och därefter blir att kolla på Wallander kanske, om de vill.

Så ser min lugna kväll ut iaf. Ha det gott alla och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 27 februari 2011 12:42

Då var man hemma igen. Det känns skönt. Tror nog att man ska ta och vila lite och läsa nån bok. Känner mig så seg just nu så skulle nog kunna sova ett par timmar till. Hade sån huvudvärk mot slutet av kvällen/natten. Men det är mycket bättre nu faktiskt.

Ne, nu blir det att ta det lugnt. Ha det gott kära läsare. Ta hand om er och sköt om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards