kallegoeswritning

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Kalle Larsson - 23 februari 2011 10:52

Då var bok köpen redan avklarade. Jag och pappa åkte in imorse för att gå på årets bokrea. Med oss hade vi plockat upp syrran som också ville åka med och kika lite granna. Och jag hittade en del. 5 böcker blev det totalt. För det var köp 5 och betala för 4. Så det blev en billig summa för 296 kronor. Och det får man knappt 2 stycker för. Så det var ett riktigt kapp kan man minst säga. De böcker som jag köpte var:
Stephen King - Strax efter solnedgången

Håkan Nesser - Maskarna på carmine street

Judith Lennox - Nattens hjärta

Dean Koontz - Vansinne

Carlos Ruiz Zafón - Ängelns lek


Så, har ni redan varit nere på bokrean, vad har ni handlat? Har ni inte varit där? Vad ska ni handla för böcker, ni som har tänkt att gå dit?

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards