kallegoeswritning

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Kalle Larsson - 12 februari 2011 17:19

Av Kalle Larsson - 12 februari 2011 15:25

Idag var man och filma lite med Sami i Nora trakten. Det var rätt okej faktiskt. Det gick galant. Sedan så passade även Sami på att fotografera när man var där. Sedan så åkte man hem och precis när jag kom hem till mig så ser jag att mamma sätter sig i bilen och ska någonstans. Då tänker jag att hon ska till affärn eller något. Så jag knackar på bilfönstret och hon öppnar och frågar om jag ska med till ica. Jag hoppar in i bilen och vi drar iväg.

Väl där så går jag ned till godiset för att kolla om det finns någonting och ha till kvällen. Men så hittar jag något nytt med werthers orginal. Det såg likadant som de som man suger på, men man kunde bita på istället. Lite svårt att förklara, men om ni går till närmaste matvarubutik så kan ni se själva vad jag menar för nått. Sedan så köpte jag veckans nu (en kändis tidning).


  



Sen ikväll blir det att gå över till grannen och kolla på melodifestivalen. Christian Walz, Brolle, Babsan och Sanna Nielsen är väl några välkända namn som kommer att komma med ikväll så vi får väl se hur det går för de.

Nu är det snart käk här hemma och då blir det spagetti och köttfärssås. Så nu är det bara invänta det.

Ni får ha det så bra allesammans. Så höres vi.

Av Kalle Larsson - 12 februari 2011 11:02

Då har man nästan precis vaknat då. Gick upp för 30 minuter sedan. Just nu så sitter jag och äter frukost samtidigt som jag kollar facebook och bloggen. Den vanligaste rutinen på morgon när det är helg.

Inom den närmaste tiden så ska man följa med Sami oc filma lite. Han messade mig för en stund sedan om vi inte skulle dra ut och göra det. Självklart kunde jag följa med.

Senare vet man inte vad man ska ta och göra faktiskt. Det blir nog att ta det lugnt. Kanske läsa ur den bok av 2 som jag lånade i biblioteket i torsdags. Den heter Den tionde kretsen. Den andra var försvinnande. Det är författaren till Allt för min syster som har blivit till film, någon som har sett den filmen? Vad tycker ni om den? Jag tycker att den filmen är skit bra och väldigt rörande. Den som inte har sett den kan jag verkligen rekommendera den för er. Läs även boken innan ni kollar på filmen.

Annars så är det melodifestivalen som är ikväll. Vet inte ett dugg vilka som uppträder ikväll. Men det får man väl läsa sig till i aftonbladet eller nå.

Ska kolla vidare nu på internet, men vi får höras mer lite senare under dagen. Ha det gott alla och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards