kallegoeswritning

Alla inlägg under mars 2011

Av Kalle Larsson - 5 mars 2011 15:57

För en bra stund sedan så var man till stan med mor. Vi åkte in och kollade in på erikshjälpen, men hittade inget där. Sedan så åkte vi vidare till bokia där man hittade en bok. Det blev Henning Mankell-bok Italienska skor heter boken. Efter det så blev det att åka till hemköp för att handla.

Sen blev det att åka hemåt, då jag tar det lugnt. Kollar just nu på gamla avsnitt på solsidan, man garvar läppen av sig. Skrattar varje gång man ser på det, hehe.


 



Mamma köpte semlor som man kommer ta under dagen, ibland så får man ta och unna sig saker.




 


Jag köpte Italienska skor av Henning Mankell på bokia för endast 50 kr.



  


När man kom hem så var Tarzan väldig glad, så han ville hälsa på en väldigt mycket :P

Av Kalle Larsson - 5 mars 2011 14:42

Nu har man haft ett par dagars uppehåll här då. Har inte direkt haft lust att skriva något eller haft någon inspiration till att hitta på något att skriva. Men det kan ju bli så att både lusten och inspirationen inte finns där, då får man ta en paus och låta sig vila så att de kommer tillbaka åter.

Men nu så är man tillbaka igen som tur är, jämfört med förut då jag kunde avsluta varje blogg jag hade när jag inte skrivit på ett tag.

Av Kalle Larsson - 2 mars 2011 22:39

Då var man hemma igen från praktiken och det gick väldigt bra. Allt gick som en röd tråd och man hade alltid något att göra. Till skillnad från hur det var i början då det var ganska lugnt.

Men nu försöker jag slappna av och ta det lugnt innan man ska ta och lägga sig.

Det blev lite kaos i början av praktiken då jag skulle byta om till arbetskläderna och de som jag brukar använda var totalt borta. Jag fattar inte vart de kan ha tagit vägen? Jag tänkte först om de var någon som hade tagit de och tvättat de, men det var det ju inte eftersom de inte fanns i någon av de tvättstugerna som fanns på vardera våning utav 3. Sen tänkte jag om de fanns någon annanstans i de rummet som jag brukar vara i för att byta om, men det fanns inte. Så jag frågade en del personal om de visste något, men inget visste dom. Men sen fick jag ta några andra istället, för de fanns ju ingenstans. Fan vad arg jag blev för att folk inte kan låta saker och ting vara. Det är ju inte mina kläder från första början, men ändå. Man tar ju en annans grejer.

Men det löste sig ju ändå som tur var. Så skönt.

Av Kalle Larsson - 1 mars 2011 22:54

Då är man hemkommen från Örebro från att ha kollat på Gullivers resor med grannen. Både han och jag ansåg att den var rätt okej. Den var rolig i många scener så att man kunde tappa andan emellanåt. Jack Black gör ingen nedstämd inte. Ingen film är dålig när han är i farten.

Men nu till en annan film med en helt annan handling och skådespelare. Det blir case 39 med Renee Zellwager i en psykologisk thriller. Spännande.

Ni får ha en toppen bra kväll/natt. Ha det bra och sköt om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards