kallegoeswritning

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Kalle Larsson - 5 januari 2011 23:39

Sitter och tar igen mig efter praktiken. Är trött som attan, men vill ändå inte lägga mig för att man är ledig imorgon. När man är ledig så vill man ändå vara uppe ett tag. Men fasten man är trött så ska man ju inte tvinga sig själv att var uppe. Men jag ska vara uppe ändå. Ser på Familjen flinta just nu, den otecknade filmen. Har väl sett 40 minuter. Har läst att Kirsten Stewart är med i den filmen, men har inte sett henne ännu fast man har kommit en bit påväg in i filmen. Men det visar sig väl.

Ska väl kolla vidar just nu, men vi höres mera imorgon. Ha det fint och ta hand om er alla.

Av Kalle Larsson - 5 januari 2011 12:13

Dagens låt är Im not a girl, not yet a woman med Britney Spears.


Varför jag tycker att den är så himla bra är för att jag tycker att den är så himla sann när det gäller Britney. För när hon spelade in den så hade många uppfattningen att hon var fortfarande den här "lilla tjejen som aldrig blir en vuxen, ansvarstagen kvinna". Men ändå var hon inte så pass vuxen ändå på ett sätt. Så svårt att förklara det där.

Sen tror jag att en tid där var hon väldigt trött på att bli stämplad som den lilla tjejen som man tror kan lura med vad som helst eftersom man är så van att det är så. Mycket av det tror jag varför det hände som det hände med henne att propå att hon rakade av sitt hår och blev skandaldrottning ett tag. Men för mig så är hon den Britney som hon alltid har varit och kommer alltid att bli.


Av Kalle Larsson - 5 januari 2011 11:08

Har för en halvtimmes sedan nyss vaknat. Det kändes välbehövligt att sova lite längre, för att jag helt stendöd igår när man kom hem från Örebro. Jag somnade till och med på bussen hem för att jag var trött. Sen när man hade klivit av bussen så kändes man som en död zombie som knappt orkade lyfta på fötterna. Men så kan det ju hända.

Idag så är det praktik i vanlig ordning. Börjar inte förräns klockan 14-21:30. Så det var ju kul att man får praktisera lite på kvällarna än bara dag, kul med lite varierat.

Annars så ska jag väl öja lite i mitt rum, för där ser det ut som en soptipp. Det ligger grejer lite var stans som inte borde ligga där. Så då måste man ta och röja upp lite granna.

Men ni får ha det så gött allesamman och ta hand om er så höres vi vid ett annat tillfälle.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards