kallegoeswritning

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Kalle Larsson - 23 januari 2011 11:26

God för middag på er alla.


Just nu sitter jag och kollar på söndagsmorgontv4. Just nu så visar de Den hemlige gästen och det blev David Hellenius. För de som inte brukar se på de så får alltid programledaren ledtrådar under morgonen för att få lista ut vem personen är. Brukar kolla på de ibland och idag så var det nog den första gången då de inte gissade på rätt person. De ledtrådar som man kunde gissa på vem personen var, det var en pyjamas, kokosnöt och en bild på TIlde de Paula. Pyjamasen var för att David Hellenius var programledare för ett barnprogram förut på nyhetsmorgon, kokosnöten för att han var programledare för nått program där en massa kända människor befann sig i djungeln och sist bilden på Tilde de Paula så var det så att år 1997 så gjorde de ett program som sändes på fredagar som hette fredags puls. Och inte kan jag minnas att det gick då. Det har jag faktiskt inget minne utav. Men det är väl så att vissa program minns man och vissa så glömmer man bort. Så är det ju.

Idag blir det en lugn dag som vanligt. Ska ta och städa lite i mitt rum och sen läsa i en Paulo Coelho bok som jag håller på att läsa.

Men ni får ha det så bra och ta hand om er allihopa.

Av Kalle Larsson - 23 januari 2011 00:44

Har varit lite dålig på att bloggat igår, det var därför att man var hos grannen och hängde med de. Har varit där hela dagen och umgåts. Gått ut och gått i det fina vintervädret osv. Annars så har vi kollat på tv på American sweethearts på tv4 som gick på teven. Det var en bra film med Catharine Zeta-Jones, Julia Roberts och John Cusak. Den handlade om ett skådespelarpar som var USA:s älsklingar och de har gjort slut. Men då bestämmer de sig att de ska åka och promota en film som de har gjort tillsammans och då händer det grejer. Om ni inte har sett den, så tycker jag att ni ska ta och göra det faktiskt. För den är en riktigt underhållning till film.

Så nu är jag hemma och tar det lugnt. Funderar på om man ska ta och lägga sig snart. Men ska nog vara uppe en stund till iaf. Vi får se vad som händer.

Men nu får har det så bra så höres vi. Ha det gott och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards