kallegoeswritning

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Kalle Larsson - 9 januari 2011 23:46


listen and comment!

Av Kalle Larsson - 9 januari 2011 23:23

Gud vad slut man känner sig nu. Vill vara upp längre, men det känns som att man inte klarar av att vara uppe en minut till. Men det blir väl så småningom att man lägger sig snart. Det får väl vara.

Kollar på nån serie just nu som jag inte vet vad den heter på svt1. Den verkar lite sisådär, men orkar inte kolla vidare vad det finns för nå annat att kolla på. Det får vara det med det, hehe.

Får väl kolla runt på internet om det finns någe att kolla på.
Men ni får ha det så bra. Ha det så gott allesammans så höres vi.

Av Kalle Larsson - 9 januari 2011 19:49

Alldeles proppmätt är man av alla olika kakor man fick utav syrran på hennes födelsedagsfirande. Det var gott dessvärre. Det var en lyckad dag för henne tycker jag alltid. Gud vad glad och förvånad hon blev när hon fick kameran av min pappa och även mig och mamma. Hon har ju velat haft en kamera efter det att hon har varit i Australien i 1 och ett halvt år. Det kan jag förstå med tanke på att det finns så mycket man vill fotografera när man är ute om resande fot. Då vill man ju nästan ta kort för varje meter man tar. Så det är inte så konstigt allt inte.

Så av mig fick hon en bok. Av Paulo Coelho (lite stavningsfel där). Kom tusan inte ihåg vad titeln hette, hehe. Men det kommer jag på snart ska ni se när jag väl har skrivit klart det här inlägget.

Nu så sitter jag hos grannen och ska kolla på minuten som börjar snart. Så det ska bli kul och se vad det är för människor idag. Hittills så har det bara varit lite skumma typer, helt egna av sin egen natur. Det är kul att se ändå hur man än är. Så nu är det väl bara att bänka sig.

Ha det så gott allesammans så höres vi senare. Har sovmorgon imorgon för att jag kör eftermiddag imorgon. Så kommer antagligen skriva ett inlägg senare än vad jag brukar göra så här när man har praktik. Sköt om er alla så hörs vi.

Av Kalle Larsson - 9 januari 2011 11:32

För det är systers födelsedag, hurra hurra hurra. Senare idag så blir det att åka till Lindesberg för att fira henne. Jag köpte en present till henne i fredags. Men jag kan inte tala om den för inte ta risken om hon skulle läsa det här inlägget idag. Hon har nog fullt upp med att fixa med sin dag, men man vet ju aldrig. Så jag tar inte risken.

Så det blir att invänta tills man ska fara iväg. FÅr kanske ta och kolla en film för att fördriva tiden. Eller så ska jag läsa en god bok.

Så vi höres väl vid ett senare tillfälle. Ha det så gott och ta hand om er.


  

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards