kallegoeswritning

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Kalle Larsson - 8 januari 2011 12:42

Kom nyss hem från min faster och hälsade på. Min kusin vär där med sin kille från Säffle och med sig hade de deras lilla prinsessa som de fick för bara 1 månad sedan. Man hade turen med sig att hålla i henne. Men det var lite scary först, men sedan gick det bra när man väl höll i henne ett tag. Hon var så liten och söt. Jag jämförde hennes mini hand mot min gigantiska hand, hon kom knappt runt med sin lilla hand runt mitt finger ens. Det är så ofattbart att man själv har varit så liten och oskyldig. Tänk att vara så liten och så fri från problem och elände och bara vara inne i sin egen lilla bubbla.

Tänkte sedan efter att Sofia och hennes mamma kom och hälsa på (Sofia är nära vän med både kusinen och min syster) att någon kunde ha tagit kort på mig och lillan. För Sofia tog en del kort på lillan som hon troligen kommer att lägga ut på facebook ganska så snart. Kanske får sno en bild och sedan lägga ut här sen. Får fråga Sofia om det sen.


Senare idag bär det av till Linde för att träna med Sami. Sedan blir det att kolla på film och äta lite godis och pizza. Pizza var det ett tag sedan man käkade faktiskt. Det blir inte så ofta nu för tiden. Hellre att det inte blir ofta än att det blir varje dag i princip. Kom ihåg förut, då kunde man käka pizza och mc donalds 3 gånger i veckan. När man tänker nu, så känns det ganska äckligt. Men tur att det inte är så nu då. Jag skulle absolut inte hamna i det där träsket igen alltså när man höll på att misshandla sin kropp på det där sättet. Man tänkte väl inte på det på ett sånt sätt. Man tyckte bara att det var så gott när man trök i sig det man åt. Så är det.

Ne, nu så ska jag göra nå annat. Ha det gött och sköt om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards