kallegoeswritning

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Kalle Larsson - 6 januari 2011 20:23

Är det någon mer än jag som kollar på Göta kanal 3 på tv4? Det känns som att det inte finns så mycket mer förslag än att kolla på den faktiskt. Såg lite granna på Göta kanal 2 igår. De var bra det jag kollade iaf. Men det verkade som att de inte finns så många som tycker att de är så bra, men alla tycker olika.

Det blir väl att kolla på denna och sen blir det att lägga sig för att praktisera imorgon och sen är det helg. Och vad är det som kommer att hända i helgen hos er då? Skriv och berätta!

Själv så ska jag ta det lugnt som vanligt, om vädret blir bra så ska jag nog gå en långpromenad. Det vore skönt som den.

Ska kolla vidare på göta kanal nu. Ha det gott allesammans och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 6 januari 2011 16:11

Tänkte ju läsa min bok förut, det gjorde jag, men det blev inte så många sidor. Fick så ont i huvudet och tog mig ett 2 brustabletter, eftersom de funkar bäst hos mig. Men det gick inte över på direkten, så jag satt vid datorn och tog det lilla lugna för att hoppas att det skulle bli lite bättre. Efter en stund så kom pappa in med full utstyrsel och såg ut som att han hade varit ute. Han sade till mig att jag kunde gå ut och skotta lite snö för han hade varit ute med snösluggan. Så jag gick ut och gjorde det jag skulle.


              


Det blev att sopa av trappan bland annat idag.





Jag är taggad till tusen, eller inte :P



Här var det en snedvriden bild på skyffeln :P




Sopkvasten fanns där med som väntade på mig för att sopa av allt snön :)




När jag hade sopat bort all snö som fanns på trappan, så var det bara att skotta bort snön så man kan komma fram till trappan :P Och när jag kom fram till våran kompostgrej, så kom grannens hund, Sigge, och höll på att rafsa på min rygg. Fan vad rädd jag blev alltså, för jag märkte inte att han kom, jag trodde det var någon annan som gjorde det, hehe. Han som bara är 6 månader gammal var helt vild och galen och hoppade och sprang överallt vart man än var. Och grannen ropade att han skulle gå till honom, men Sigge ville så gärna vara kvar hos mig och leka. Så söt hund.





Sen efter en stund så blev allt klart. Äntligen!



Trappan också klar förstås :)


Nu börjar äntligen huvudvärken släppa. Så nu kan jag äntligen läsa mera utav min bok. Ha det gott alla och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 6 januari 2011 13:32

Helsike vad det snöar ute. Det bara vräker ute. Men det slår nog inte vad det gjorde i tisdag, då vräkte det ännu värre än vad det gör idag. Så idag så passar det verkligen att läsa en god bok. Håller på att läsa Dean Koontz "Hjälten".  Den verkar spännande från första början. Idag så kommer jag nog inte släppa taget om den. Får se vad som händer när jag läser den nu.


 


När jag gick till bussen igår, så var det sjukt mycket snö som hade kommit!


      


Det är mer snö än vad det ser ut att vara.





Tycker att det kunde vara vår nu!



Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards