kallegoeswritning

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Kalle Larsson - 14 januari 2011 22:34

Har alltid funderat och sedan undrat hur man designar bloggen. Men igår när jag var hemma hos Wera så berättade hon lite granna hur hon gjorde på sin blogg på bloggplatsen (noxx.bloggplatsen.se, tror att det blev rätt adress, annars så får Wera hojta till). Då fick jag mer klarhet över hur man kunde bära sig åt. Så jag ska ge det ett försök iaf. Om det inte går så får jag nog försöka igen och igen och igen, tills då man lyckas. Lite envishet finns det inom mig iaf. När jag väl provar en sak så vill jag försöka tills det går på alla sätt som man kan tänka sig innan man frågar om mer hjälp om man inte lyckas. Jag är mycket den typen att jag vill prova själv innan jag ber om hjälp. Sån är jag.

Men jag ska kolla upp lite saker som jag kan tänkas att ha som bakgrund på min blogg. Så det ska spännande och se hur det utvecklar sig.

Av Kalle Larsson - 14 januari 2011 22:27

Kan inte få nog av den. Har lagt upp den här låten förut här på bloggen, men gör det igen för att den är värd att komma upp på bloggen igen. För den är helt sinnesjuk bra låt.


Av Kalle Larsson - 14 januari 2011 20:11

Äntligen är det fredag och äntligen är det helg. Det ska bli skönt att ta igen sig lite för denna vecka och ladda upp för nästa vecka. Idag så har det varit en lugn dag. Kan inte gå in på varför. Men lugn har den varit. Så är det.

Efter praktiken så var man och tränade på nautilus. Det var skönt som vanligt, fast det var lite sisådär med det när man skulle gå till hallen. Man kände inombords att jag orkar inte, men det blev så ändå.

Så nu är jag hemma sedan någon timme sedan. Har nu kunnat varvat ned. Så nu ska jag kolla på lets dance som har redan börjat. Men vi höres lite senare.

Ha det gott alla och ta hand om er. Sköt om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards