kallegoeswritning

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Kalle Larsson - 17 januari 2011 20:04

Ojdå, jag visste inte att de började klockan 21. Sorry för de som vill se de och hade tänkt och bläddra till tv4+ nu. Men det är om 1 timme istället. Hoppas att ni kommer och hänger med då och ser då. Får be om ursäkt om att sa fel tid. Det har ju alltid förut börjat klockan 20 och då är man så van med att det kommer att forsätta med att göra det. Men inte nu då verkar det som. Det är bara att vänta.

Av Kalle Larsson - 17 januari 2011 19:52

Snart så börjar Det okända. Det tycker jag allt att ni ska se, för det är väldigt bra program. Vet inte alls vad det handlar om, de brukar oftast visa vid slutet av alla avsnitt, men inget i lördags när jag kollade. Skumt som bara den. Men vi får väl se iaf vad det kommer att bli.

Återkommer senare om vad jag tyckte om programmet och vad det handlade om. Ha de gott allesammans.

Av Kalle Larsson - 17 januari 2011 18:33

Sitter just nu och lyssnar på Eliza Doolittle. Har fastnat för henne under de senaste dagarna eftersom jag har kommit på vem det är som sjunger pack up. Det blir så. Jag tror att jag ska göra en rolig sak till min coach faktiskt angående det här med att jag kom på vem det är som sjunger låten. Jag ska tänka på det en liten stund om jag verkligen ska göra det eller inte. Men det skulle vara hur kul som helst, tror faktiskt att hon skulle tycka att det vore kul själv. Ska tänka lite mer på det så får vi se hur det kommer att sluta. Det vore något.

Annars idag så har det gått väldigt bra på praktiken tycker jag. Så dagen har gått så otroligt fort. Så vi får se om morgon dagen går lika fort. Och sen att jag och Sami har varit och simmat en sväng också. Det gick också väldigt bra tyckte jag.

Så nu sitter jag här och tar det lugnt. Får se om det är någonting på teven ikväll. Det visar sig.


Ni får ha det så gott och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards