kallegoeswritning

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Kalle Larsson - 26 januari 2011 19:57

Ber om ursäkt för min korta frånvaro. Med en dag emellan bloggskrivandet brukar inte vara normalt från min sida. Igår så var jag så trött när jag kom hem från Lindesberg så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Efter praktiken så gick jag till gymmet som vanligt och sen simmade lite därefter. Sen så gick jag och lånade ett par böcker på biblioteket. Precis därefter så ringde jag till min syster och hörde om jag kunde komma till henne. Det gjorde jag. Då sa hon att hon skulle åka till bekanta i Storå med killen och lämna en tv som hans gudbarn skulle få. När man kom hem så åt man och sen tänkte jag läsa lite ur en av de nya böckerna som jag lånade, men det blev ju inte många sidor lästa där inte. Så jag la undan boken och tänkte att jag skulle vila lite. Men tusan heller att det blev en stunds vila. Det blev sova ända till klockan var omkring 12 på natten och vaknade av mig själv och upptäckte att jag hade mina kläder på mig. Då var det bara att ta av sig de och lägga sig igen. Så det är därför man har varit frånvarande igår. Så nu vet ni det.

Senare blir det nog att sitta här vid datorn och kolla runt. Känner inte för att kolla teve eller så fast det är säkerligen något bra man kan se.

Men ni får ha det så gott och ta hand om er.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards