kallegoeswritning

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Kalle Larsson - 20 januari 2011 22:43

Sen en stund tillbaka så har man kommit hem från grannen och när som helst så ska man ta och lägga sig.

Idag så har det gått super duper bra med praktiken och sedan så har man varit och tränat och simmat. Det har varit skönt tycker jag som vanligt. Man har till och med ökat vikt på maskinerna för de vikt jag hade tidigare är skit lätta nu, så nu behöver jag lite mer utmaning. Så nu får man ta och prova det ett tag nu framöver.

Annars så har det inte hänt nå speciellt mkt idag. Inte vad jag kan berätta iaf. Men vi höres mer imorgon. Men ni får ha det så bra och ta hand om er.

Av Kalle Larsson - 20 januari 2011 19:41

Just nu så sitter jag hos grannen och hänger. Ska kolla på nå senare, kom inte ihåg vad det var men det visar sig. Bäst att jag går till de och hänger. Hör av mig senare.
Ha det gött.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards