kallegoeswritning

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Blev skrämd till tusen!

Av Kalle Larsson - 6 januari 2011 16:11

Tänkte ju läsa min bok förut, det gjorde jag, men det blev inte så många sidor. Fick så ont i huvudet och tog mig ett 2 brustabletter, eftersom de funkar bäst hos mig. Men det gick inte över på direkten, så jag satt vid datorn och tog det lilla lugna för att hoppas att det skulle bli lite bättre. Efter en stund så kom pappa in med full utstyrsel och såg ut som att han hade varit ute. Han sade till mig att jag kunde gå ut och skotta lite snö för han hade varit ute med snösluggan. Så jag gick ut och gjorde det jag skulle.


              


Det blev att sopa av trappan bland annat idag.





Jag är taggad till tusen, eller inte :P



Här var det en snedvriden bild på skyffeln :P




Sopkvasten fanns där med som väntade på mig för att sopa av allt snön :)




När jag hade sopat bort all snö som fanns på trappan, så var det bara att skotta bort snön så man kan komma fram till trappan :P Och när jag kom fram till våran kompostgrej, så kom grannens hund, Sigge, och höll på att rafsa på min rygg. Fan vad rädd jag blev alltså, för jag märkte inte att han kom, jag trodde det var någon annan som gjorde det, hehe. Han som bara är 6 månader gammal var helt vild och galen och hoppade och sprang överallt vart man än var. Och grannen ropade att han skulle gå till honom, men Sigge ville så gärna vara kvar hos mig och leka. Så söt hund.





Sen efter en stund så blev allt klart. Äntligen!



Trappan också klar förstås :)


Nu börjar äntligen huvudvärken släppa. Så nu kan jag äntligen läsa mera utav min bok. Ha det gott alla och ta hand om er.

 
 
Elisa

Elisa

6 januari 2011 17:59

Härliga bilder igen! Åh så mysigt det ser ut där på gården och så får du dig samtidigt ett träningspass genom att skotta kan man väl nästan säga. Söt hund också.

Ha det så mysigt ikväll med din bok :D

Ska dra nu *in a hurry*

Kramisar :)
Elisa

http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kalle Larsson

6 januari 2011 20:38

Tack så hjärtligt att du tycker det :) Ja, precis då behöver jag inte gymma nått :) Ja, lilla sigge är så söt :)

Det har jag haft :)

Ha det gött hos din syster :)

Kramisar min vän :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kalle Larsson - 13 november 2011 17:48

Nu har jag bestämt mig lite här. Jag har gjort en ny blogg på wordpress.com. Känner att jag vill testa lite nytt och så. Kommer att spara denna blogg, skulle vara helt onödigt att ta bort så många minnen, så många upplevelser som man har skrivit här ...

Av Kalle Larsson - 12 november 2011 11:01

Skönt det är med helg. Skönt att man kan sova ut om dagarna nu när det är helg. Det märks att man är inom resturangmiljö där det händer en massa saker hela tiden. Inte konstigt att man blir trött på kvällarna när man är hemma. Det är lite skillnad mo...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 22:18


TIdigare idag fick jag ett nyhetsmeddelande från expressen där det stod att Björn Ranelid kommer att ställa upp i nästa års melodifestivalen. Min första tanken var: Detta är ett skämt, det här går jag inte på. Inte för att jag har något emot Björn Ra...

Av Kalle Larsson - 9 november 2011 21:22

... för Scary movie 3. Tycker den är asbra och det är sån humor jag har och jag önskar att de som gör scary movie filmerna gör flera stycken till. Jag får aldrig nog faktiskt om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna kolla på hur många som helst utan a...

Av Kalle Larsson - 8 november 2011 22:37

  Ett litet roligt klipp, hehe.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards