kallegoeswritning

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Kalle Larsson - 3 november 2010 19:46

Att kungen skulle ha haft kvinnoaffärer, besökit strippklubbar och svartkrogar och vad det nu skrivs i stora delar av aftonbladet idag. Men hallå? Vad tusan är det? Det är en person som är så hårt bevakat så det är möjligt liksom. Och då kommer dessa anklagelser mot kungen som verkar vara så orimliga så det bara skriker om det. Jag läste den första anklagelsen om kungen som påstod att kungen under början av 1990 talet hade en affär med en känd sångerska och att Drottningen kände till det. Kungen och den här sångerskan åt middag och skrattade och hade roligt tillsammans. Och med det så påstås det att man är ett kärlekspar bara för att man skrattar tillsammans under en middag. Hur lågt får man nå egentligen? Det kan ju fan ha varit en god vän till familjen för tusan. Sen att han har besökit strippklubbar och svartkrogar verkar inte klokt. Om det verkar vara så stort nu, varför kom det inte upp tidigare då det väl hände som de påstod att det hände då?  Den frågan skulle jag hemskt gärna vilja ha svar på tack!


  

Av Kalle Larsson - 3 november 2010 15:18

Det har bara varit regn idag. Inte kul, för det ska ju vara sol med klarblått himmel. Men icke sa nicke. Undra vem det är som har retat vädergudarna där uppe som gör så att det regn nu? Inte är det jag i alla fall. Men jag hoppas att det kommer att ändras fortast möjligt, för jag vill inte att det ska vara på detta viset.


  

Av Kalle Larsson - 3 november 2010 06:49

Idag så ska man till arbetsförmedlingen vid 12 efter att jag har tränat och simmat, så idag blir det att simma lite längre än vad jag brukar göra. Annars så vet jag inte vad denna dag bjuder på. Det visar sig. Men ska nog till biblioteket en sväng efter arbetsförmedlingen. Får se om man hittar någon bra bok att läsa.

Presentation


Är en snäll, positiv person som gillar livet i sin helhet. Älskar att skriva, lyssna på musik, kolla film och umgås med coola personer. Hoppas du njuter av att läsa min blogg lika mycket som jag njuter av att skriva!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Ser ni framemot hösten då det blir allt mörkare, ruggigare, kallare och regnigare dagar?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Visitkortexperten

http://www.visitkortexperten.se

Ovido - Quiz & Flashcards